吾知點解心情好似好差咁~ 成身都好鬼死吾自在:( 袁寶君,,我哩幾日都好掛住你牙... 我覺得吾好既野/事, 都會發身係我既身上,, 都係直覺黎既啫~ 成日都望住個海,, 有好多船,同d樓咁囉=3= 望住康城幾棟野都可知做咩.. 你又吾係屋企~~ 我諗我就快痴線喇T.T 1.你係個邊好吾好玩牙.? 2.有冇著多幾件3呢.? 3.有冇掛住我牙.? miss u:-*