哈哈!! 你日日叫我打日記我都吾打:-p 今日打番la!! 陸運會你話我好勝, 你講得岩, 不過咁樣,都有好有壞既>,<
今日你咩都冇(大), 成個傻瓜咁, 不過哩個先係真正我愛既你:) 我都係第一次影哩d相咋xd 多謝''
我吾想我同你成日鬧交... 希望我可以做到la!!!
退一步海闊天空:)