今日是番工既第2天:p 其實你今日陪我去西貢我都係真happy嫁>.< 多謝你:-* 吾知點解, 我覺得你對情人節好似冇咩感覺咁~ 情人節雖然係一年都會有一次, 但係今年既情人節係好吾同嫁.. 因為之前既情人節我係冇放野/整野比人嫁... 所以我覺得你咁諗,我就有小小吾係咁開心~ 可能我整份甼只係用左果半個鐘, 但係我真係放左好多心思落去嫁:( 不過吾緊要啦, 只要你日日心入面都有我係到, 我都覺得係日日都收既禮物黎嫁喇:)