| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 我學番琴lu~~ |
今日係我學番琴ge大日子~~~
心情好興奮a~~
中午一放學~
我就既刻抱住答琴書咬住個bread飛賓去國父紀念館戈邊~
哇~~真係超累ga~
去到岩岩好12:45p.m
就既刻開始彈la~
彈a彈...彈a彈....
估唔到我一堂9個字竟然學左14首歌uo!!
我自己都客左一跳a~~
以前我一堂只係學一兩首ga 咋~~
佢真係教得超快a~~
|
| 刊登時間:2007-10-21 11:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CigNO 於 2008-02-01 11:13 AM 發表:
咁內無打..==" 無理啦.. 你已被我點名.. 去我blog度睇下!
|
|
|
k..ar∥◆小馬* EVA◇ 於 2007-11-04 11:17 AM 發表:
加油ar....一定要去學識佢ar,我實會撐你ge..
|
|
|
*["Pr!scillA"]* 於 2007-10-23 10:55 PM 發表:
o... 原來你星期三中午唔行就系因為要去學琴.....
|
|
|
cmcm * 路過=] 記住去我qz幫我留番cm呀 哈哈........^^ * + 卜 *
|
|
|
金魚大人●Δ● 於 2007-10-21 12:01 PM 發表:
|
|