之前學校一定要我地參加一個制服團隊,咁都冇咩好+上我媽咪又叫我入[聖約翰救傷隊]咁我咪入左囉∼
起初我都覺得[st.john]係辛苦,煩又要點又要點ge制服團隊尼咖,
但係之後我就慢慢發覺到五係咖!原來佢係一個好好玩ge制服團隊尼咖!!!我真係估五到!
不枉我入左[st.john]@@
係入面我識左好多好玩得又串得ge人,佢地全部都好好人咖*^^又成日搞埋d氣氛,哈!真係令到我地好開心咖!!
我聽日又同佢地去camp啦∼希望我地大家都會玩得開心d啦!!^^