愛我嗎?~

2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


2007-04-28 分類: 未分類

唉∼∼成n個月冇打blog la(-.-A  今日唔知點解冇lala會上返個blog...咪打下lo....得ga la...冇野講..xdxd






訪客留言 (返回 Abcn 的日誌)


LAM yS 於 2007-06-30 10:17 PM 發表:
好耐都冇見過你啦*
miss u ar,,*>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻蕉*~ 於 2007-04-30 07:15 PM 發表:
倫~~我真係好掛住你呀!!
其實做咩冇啦啦要走姐..係到唔好咩!?
雖然你走左,,但係我係唔會唔記得中一個時,,
同你串咀,,同你玩既日子,,真係好難忘,,
你呀!!得嫻記住搵我出街街呀!!

by 傻蕉XDD""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]