|
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
| 2007-04-28 |
分類: 未分類 |
唉∼∼成n個月冇打blog la(-.-A 今日唔知點解冇lala會上返個blog...咪打下lo....得ga la...冇野講..xdxd
|
|
|
LAM yS 於 2007-06-30 10:17 PM 發表:
好耐都冇見過你啦*
miss u ar,,*>3<
|
|
|
傻蕉*~ 於 2007-04-30 07:15 PM 發表:
倫~~我真係好掛住你呀!!
其實做咩冇啦啦要走姐..係到唔好咩!?
雖然你走左,,但係我係唔會唔記得中一個時,,
同你串咀,,同你玩既日子,,真係好難忘,,
你呀!!得嫻記住搵我出街街呀!!
by 傻蕉XDD""
|
|