1月4
整日都去左kelvin屋企玩
同返足成日學冇咩分別-_-"
唔同既...應該係kelvin居然親手整左碗條腸仲大過佢條腸(a_a?)既腸仔燒賣面過我食,thx *____*!!
返屋企果時,
有一個人,
係同我傾緊計既時候,彈左一句大家近黎成日聽到既歌詞過黎俾我...
°有感情就會一生一世嗎╯
依個問題就咁,煩擾左我成晚..
1月5
一起身就...12點 shit ! 個鬧鐘有響過嗎 ?!
可能有既,不過近黎晚晚都咁遲訓,要早起身可能真係冇咩可能...對唔住,我唔應該賴你既鬧鐘先生..
今日本來話想9點鐘起身即刻溫書既機會都冇埋了...
今日仲要係exam tim....-.-"" 唉!!!!!!!!!!!!!!
由於真係太緊張關係,break果時打算sms下人傾下計...居然唔小心add埋你個名..
不過...我完全估唔到你會理我的..!! 仲同我傾-3-...開心~~
可能就係因為你既緣故(仲有其他人既支持啦當然a_a..由其係呀晉你果個有理冇理既加油a_a凸)
我做第3+4份卷果時真係好落力! 真的! 超俾心機!....不過最後都係唔識+早走-.-...
算啦,一個成個假期都冇溫過書既人,可以識d咩=.="
一返到屋企,唉,冇樣野令到我開心
遺一令我開心既就係細佬你收到我果份遲來的新年禮物+收到有人sd俾我既gundam 00 season2既op2-3-
細佬呀細佬,希望你鐘意份野,好好珍惜啦 !! 真係好俾心機整嫁我!!
唉~~~聽日開始我就放大假啦!仲要放到2月..
有冇人得閒呀 !得閒既可以約下我呀
|