今日係放完假既第一日今日上堂好悶但係時間過得很快=-=係午餐之後既小息玩得都幾開心,因為一開始我都想洛去踢波但係冇人想踢一個人無無聊聊冇野做一個人企左係樓梯口格離好悶咁望住係到小息係到玩既人,我開始覺得我好似被失遺忘左咁,之後我格離有個女仔一開始同幾個佢D朋友(F.2)係到玩我個波唔知點解佢地玩玩下踢左我個波洛樓下,我之後都冇理到過左一陣諗通左次次踢波果時係個足球場到都冇咩人嫁啦要一開有一踢先至會......(閱讀全文)