;D今日好興奮呀\ /話咁快季軍賽啦真係好想快D到比賽
9:30開波係比賽頭果10分鍾我地比人地係咁咁住離打搞到張sir好火呀
好耐未見過佢咁火不過唔洗怕=-=過左頭果個分鐘之後個個好似回魂啦~!!!!(唔係拍緊鬼片呀)
之後我地踢得好輕鬆我見到都好開心唯一令我傷心既係我係後備\ /要加油呀 做好D比張sir睇我要比佢睇到我既進步唔會好似以前咁正係識基本功右未做得好好
可能我知到張sir好想我可......(閱讀全文)