金日係初一
一朝早就係到抄野食
唉...新年都冇個種氣氛ge
個電視就係咁嘈.播尼播去都係周星池啲戲
oh my god.俾啲新意la
咁不如訓教might仲好
車
去訓教(勁無moot)
祝大家
新年快樂!!!