jinソ日記

趣事、無聊既事,我既事、人地既事!!

""дロ=笨蛋""""дロЖモ=笨仁""

AkanishiJin
暱稱: 仁
性別: 男
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
個個都幫你!!!
生bb~
咁係咩呀??
為何........
唔打日記啦!!
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
キラキラ(dl 片)
jpop論壇
櫻焰(睇bl漫畫)
★ J' Planet ★
冰之kat-tun
言情小說區(繁體)
言情小說集(簡體)
風鳴軒言情小說(簡體)
親親喔喔(bt漫)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天


麻煩ソ一天 不安

今日我覺得好鬼煩,

又要考試喎!!!!

考完試又去左呀ling到呀!!!

今次鍚茹都有去呀!!!!

又係果到玩左成日!!!!

之後返到屋企睇到1號果個人打左幾次比我,

好彩我唔係屋企到ja,

之後我就搵頤尿傾囉,

搵佢幫我同果個人講,

幫我搞點果個人,

之後,

呀魚同我講佢搵我,

仲問我打唔打邊爐喎,

我話唔打,唔想去呀!!!

我覺得好驚呀,

問賴尿點算好,

搞搞下,

係呀魚幫我同佢講囉!!!!

之後好似搞點左,

跟住同凹心和賴尿傾電話!!!!

刊登時間︰2006-01-15 01:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


考試期ソ第2天 驚訝

今日係考試期ソ第2天,

今日考佛學和普通話&口試,

佛學都算ok啦,

而普通話&口試都麻麻地呀!!!

放左之後去[到此一遊]到食野,

之後返屋企換衫,(著緊學服係)

返到屋企之後,1號果晚果個又打黎啦,

佢問我聽日出唔出去玩喎!!!(我勁驚囉!!)

我話要考試,想唔出呀!(係真嫁考試)

佢話聽日再打黎睇下我出唔出喎!!

我驚到咩咁啦,

之後收線,就去左呀ling屋企到玩化妝品,

個個都有化呀,我都有呀!(除左呀ling冇化)

程韻同希希都化得勁靚女,

我自己就畫眼線,

又影左幾張相,

有d都話唔似我呀!!!

夜d又同凹心、膠傑傾電話!!!

 

 

刊登時間︰2006-01-13 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


第一日考試 鬱悶

今日係第一日考試,

考經公和中文閱讀,

琴晚12點幾起身,

係到溫書,

溫左幾課就唔溫去左訓覺!!!

之後返到學校又溫過,

其實我覺得溫左都唔識,

但好過冇溫呀!!!

之後考試啦,

看到份卷就咩都唔記得哂啦!!!

就求求其其咁做囉!!!

地左2:00就返學溫佛學啦,

溫到成4:45先走,

之後去左呀lling到玩囉,

係呀ling到玩ling姐之眼影筆,

玩到勁咩,

之後就返左屋企啦!!(都成10點幾啦!)

刊登時間︰2006-01-12 11:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天


考試前一日 驚訝

今日係上學期最後一日,亦都係考試前一日,

我地放學就係學校溫數學,

溫到成5點幾6點呀!!!

之後就溫埋經公,

因為聽日考經公,

溫到成7點到,

之後返左屋企,

到左8點到掛,

我就訓著左,

訓到成12點幾先起身,

之後就繼續溫經公!!!

刊登時間︰2006-01-12 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


勁無聊ソ日子 不安

今日又係一個勁無聊既日子,

因為冇咩好做!!!

琴日我遲到啦,今日到返凹心遲到啦,哈哈~~

抵佢死啦!!!

凡諗返起琴晚係電話傾果d野,

係串賴尿既野呀!!哈哈~~

跟住咪係咁串佢囉,

之後都係無無聊聊咁過,

到左下午既英文堂,

估唔到居然會究考英文聆聽囉!!!

搞到勁唔識,

做到勁差,

都冇咩好講啦!!!

都係咁啦,

過埋聽日就考試囉!!!

希望考得好d啦!!!

刊登時間︰2006-01-10 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]