| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 14 日 星期六  |
麻煩ソ一天  |
今日我覺得好鬼煩,
又要考試喎!!!!
考完試又去左呀ling到呀!!!
今次鍚茹都有去呀!!!!
又係果到玩左成日!!!!
之後返到屋企睇到1號果個人打左幾次比我,
好彩我唔係屋企到ja,
之後我就搵頤尿傾囉,
搵佢幫我同果個人講,
幫我搞點果個人,
之後,
呀魚同我講佢搵我,
仲問我打唔打邊爐喎,
我話唔打,唔想去呀!!!
我覺得好驚呀,
問賴尿點算好,
搞搞下,
係呀魚幫我同佢講囉!!!!
之後好似搞點左,
跟住同凹心和賴尿傾電話!!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-15 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 13 日 星期五  |
考試期ソ第2天  |
今日係考試期ソ第2天,
今日考佛學和普通話&口試,
佛學都算ok啦,
而普通話&口試都麻麻地呀!!!
放左之後去[到此一遊]到食野,
之後返屋企換衫,(著緊學服係)
返到屋企之後,1號果晚果個又打黎啦,
佢問我聽日出唔出去玩喎!!!(我勁驚囉!!)
我話要考試,想唔出呀!(係真嫁考試)
佢話聽日再打黎睇下我出唔出喎!!
我驚到咩咁啦,
之後收線,就去左呀ling屋企到玩化妝品,
個個都有化呀,我都有呀!(除左呀ling冇化)
程韻同希希都化得勁靚女,
我自己就畫眼線,
又影左幾張相,
有d都話唔似我呀!!!
夜d又同凹心、膠傑傾電話!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-13 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 12 日 星期四  |
第一日考試  |
今日係第一日考試,
考經公和中文閱讀,
琴晚12點幾起身,
係到溫書,
溫左幾課就唔溫去左訓覺!!!
之後返到學校又溫過,
其實我覺得溫左都唔識,
但好過冇溫呀!!!
之後考試啦,
看到份卷就咩都唔記得哂啦!!!
就求求其其咁做囉!!!
地左2:00就返學溫佛學啦,
溫到成4:45先走,
之後去左呀lling到玩囉,
係呀ling到玩ling姐之眼影筆,
玩到勁咩,
之後就返左屋企啦!!(都成10點幾啦!) |
| 刊登時間︰2006-01-12 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 11 日 星期三  |
考試前一日  |
今日係上學期最後一日,亦都係考試前一日,
我地放學就係學校溫數學,
溫到成5點幾6點呀!!!
之後就溫埋經公,
因為聽日考經公,
溫到成7點到,
之後返左屋企,
到左8點到掛,
我就訓著左,
訓到成12點幾先起身,
之後就繼續溫經公!!! |
| 刊登時間︰2006-01-12 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 10 日 星期二  |
勁無聊ソ日子  |
今日又係一個勁無聊既日子,
因為冇咩好做!!!
琴日我遲到啦,今日到返凹心遲到啦,哈哈~~
抵佢死啦!!!
凡諗返起琴晚係電話傾果d野,
係串賴尿既野呀!!哈哈~~
跟住咪係咁串佢囉,
之後都係無無聊聊咁過,
到左下午既英文堂,
估唔到居然會究考英文聆聽囉!!!
搞到勁唔識,
做到勁差,
都冇咩好講啦!!!
都係咁啦,
過埋聽日就考試囉!!!
希望考得好d啦!!! |
| 刊登時間︰2006-01-10 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|