| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 4 日 星期三  |
超好玩ソ日子  |
今日係一個超好玩ソ日子,
因為呢!!有人今日係咪比人串,
果個就係賴尿啦,佢比人串[瑤瑤呀]、[玩花式],
佢比人串到勁無奈呀同埋勁膠呀!!!
我同凹心上經公堂講日記d野,
佢以為講緊佢同瑤瑤呀!!!哈哈~~勁膠!!!
而放學果陣,佢都係咁比人串,
同埋又發生d同瑤瑤有關既事,
搞到佢勁嬲同勁無奈喎!!!
唉!!唔講啦!!講返我自己先!!
今日呀BB呀係數學堂串我呀,叫我做very bad呀,
我叫返佢做very good BB,所以佢E+既新係very good BB啦!!
呀係呀,
今日收左凹心、賴尿同牛媽每人10蚊,
用黎買家政聽日要用既野,
買埋我同win win既份,
唔洗我地出$呀!!哈哈~因為買野係要收息的,所以唔洗我地比$嫁!!!哈哈~
買完野去左阿筠屋企既樓下等佢比d冬菇我,
之後就自己一個返屋企啦!!!
今日都算過得幾開心呀!!
|
| 刊登時間︰2006-01-04 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 3 日 星期二  |
| 返學啦!! |
今日已經放完假啦!要返學!!!
今日都算幾好啦!!!
閱讀堂抄心經,抄唔哂,係第2d堂慢慢抄,小息就抄完啦!!!
今日上堂果陣呀,凹心係咁講1號果晚d野!!
搞到要我係咁打佢(冇計啦,佢攞黎嫁,我都唔想嫁,哈哈~~)
跟住放學果陣,我地一大班係[粉果王后]到食野同傾計啦!!!
傾得勁開心囉,又講新年果陣一大班一齊出香港,
到6點幾先散band呀!!!
夜d就賴尿傾計啦,
傾到蝦米搵我出去打球,都有搵埋賴尿同呀星嫁!!!
打到10到返屋企囉!!!
之後都冇咩野囉!!! |
| 刊登時間︰2006-01-03 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 2 日 星期一  |
假期最後ソ一日  |
假期最後ソ一日
今日係假期最後ソ一日,
聽日就要返學啦!!!
冇得玩LU~~~
又黎超悶ソ日子!!!
就快又要考試啦!!!
唉!!!
又要打仗啦!!!
真係想死!!! |
| 刊登時間︰2006-01-02 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 1 日 星期日  |
新ソ年,新ソ日子  |
新ソ年,新ソ日子,係一個咩ソ日子??
對我黎講就係 一個仆街ソ日子,
點解??
因為好多野都會接踵而來,
例如:返學,考試,功課......等等
所以新ソ年,新ソ日子係一個仆街ソ日子!!!! |
| 刊登時間︰2006-01-01 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 31 日 星期六  |
除夕晚  |
今日係除夕晚,
我都冇果種慶志,
都覺得就咁過算啦!!
不過有班朋友陪我過!!
咁都好既!!
唔洗冇冇聊聊咁過!! |
| 刊登時間︰2005-12-31 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|