今日 唉 唔開心比開心多 !
IH ! 要做時事問答 點解要變番做個人 B0 !
好多唔識答 應該會撞中五條 XD
仲要匯報
我地組其餘三個都唔想出 我見搞到咁
姐係一定要是但搵個去 所以我就話 : 等我黎 我出去講 ! [ 都唔知點解咁勇 -0-'' ]
本來我地係第七組舉手架 ! 老師又睇我地唔到 ..
變左最尾 幾驚會比人地講左我地個角色 !
多得vanessa 寫得好做得好 =] 拎到個滿意分數 xd
小息本來話唔落去 但係最後又落左去買雞翼 !!!!!!!
CHIS ! 老師話班主任俾左個座位表佢 話落堂俾我地睇 !
搞到成堂心思思 冇心機上堂 @@
落堂佢擺左落實物投影機 點知我個位太過暗 睇唔到 -0-''
老師又話我地太嘈 唔俾我地睇
又要捱多堂啦 繼續心思思 ...
第二個小息終於睇到啦 ! 坐第一行第四個位 都幾好 不過又係座邊位 XD
最緊要係同靜欣姐好近 =]
LUNCH ! 笑笑笑笑 =)
IS 呀sir 狂咳 ..
ENG .. 悶悶悶 唉 又係講 Grammar T^T
臨話放學佢話我要同CANDY 掉位 .. 唔係FA - -''
阮先生係致命一擊 ! 嗚 唔想掉位呀呀呀呀呀呀呀呀呀 !!!!!!!!!!!!
雖然我以前坐個位唔舒服 仲唔見左一枝筆 一舊擦膠 一把間尺 一枝塗改液 ..
但係我坐果個位一定會更開心 !
點解咁多人都係男同男 女同女坐 但係我就一次都冇試過 T^T ! 唔公平 !!
放學去買筆筆 唉 無啦啦撞跌哂人地野 真係唔好意思 ! s0r !