| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
|
yes =] |
今天帶好少野番學 !
淨係上左頭四堂就走人 lu XD
頭兩堂 IS 仲要呀sir 冇番 !!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA !
癲左 -____________________________________-''
第二個小息就去左音樂室練歌
練左就快一個鐘
比我地早放飯 -0-'' 等我仲第二個小息飛去買杯麵 ..
等埋欣姐姐 哈哈 又同佢改左名 - -''
食 LUNCH WITH ! CANDY & CLAUDIA =] 唔知有冇串錯 @@
1: 15 坐車 lu !
真係受唔到果陣皮既味道 辛苦
都唔明點解人地可以玩得咁興奮 -0-''
比賽比賽 =) 看見鄧顯都有參加比賽 @@
其實我覺得大埔救恩應該拎第一 =]
有四間第三 我地係其中一間
李嘉誠係早上 好想聽佢地唱歌 !! 佢地都係第三 !
去到果度我後面果兩個係狂咁講野 唉 俾人地叫左好多次唔好嘈佢地都仲講
評判都叫唔好講野但係仲講 -_______-''
番到學校 ab0ut 4:45 p.m
拎功課 ! 有排做啦救命 ..
放學 xd
今日大概就係咁 點解仲唔掉位 b0 T^T
| |
|
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 198 | »
|