今日我地大半班同學,Miss U同其他老師一齊去食buffet
雖然好5捨得
不過點都要開開心心過埋今日
今日大家都好開心
向住d食物前進~
經過一輪戰爭過後
大家都心滿意足之時
5係講88
係一齊影相
為左可以係咁珍貴ge一日留下回憶
所以我......
不停咁明拍,偷拍
食野??一樣影
無人可以5影
而我終於可以用即影即有相機
影左一張最有紀念意義ge相~
上次影5到攪到我好5開心
今次終於有我la!!!XD
到最後梗係有張大合照la!!