今朝起身返學~
成條街得我地粵華炸lor....
返到學校開彌撒~
個修士好正ar~~^口^
又唱錯歌詞又走音~
笑死我ar~XD
之後個慶祝劇
好正~
死人星!你好野
咁串ar~
放學返屋企食飯~^v^
2點幾出左去
去m記~
sorry ar
yuki,joan
我5係有心遲到嫁~
之後...
去踩單車la~^v^
去左條單車經到教stephanie踩單車~~
j明你要車埋stephanie
之後踩左去路環~~
上斜路好辛苦ar><
不過落斜路好爽ar~
快到阿媽都5認得la~~
落落下斜路
joan失左平衡.....
成日傷曬....T^T
去左衛生中心
個護士好串lor!!
今時今日咁ge服務態度係5得嫁~
好彩無咩事姐~ =]
之後去左買萄"他"~^v^
超好味~
之後返去lu~
又係條攞命斜坡.....
落斜真係好爽lor~xd
之後返有記還車~
送走yuki同joan之後~
返m記食野~
yuki,joan多謝你地d手信ar~
好好味~^v^
之後各自歸家去~~
joan~小心身體ar~要早d好返ar~o(^口^)o
|