有一樣野一直煩左我好耐.......黎幾日都冇覺好訓......一訓醒我就唸起.......快D解決啦.........我好辛苦啦......手掌係肉手背都係肉........可以點ar??.......你係我可以點先ar..??
今日放左工就去左元朗踢波......因為唔夠人wo.....其實唔多想去架....因為好累.....唉...又扭到條頸啦
返世貿示威......D示威者真係好激ar. ........究竟係邊方面正確呢??
唉....黎個世界太多唔公平既野啦........