今日要好早起身返工......因為要去天水圍個新地盆!!~~!
未到6:00 熊仔己經打黎.....因為佢今朝飛去臺灣wo........過去支持阿扁....haha..........6:30 部電話既鬧鐘己經響過不停!!!!
起身同食埋個早餐就出門口............去到巴士站架巴士唔Q等埋我.........攪到要等成20min 先至有車.......hee 好彩冇遲到!!!
去到環境....緊係週圍睇下先.......丫.....撞到以前伙計tim......唉...做地盆真係好易撞返架!!!
一到新地方.....就要我去跟落石矢..................慘....好多年未有做過tim !!!!!!!!好彩仲應付到~~~~落到16:30個天突然落狗
屎.........攪到要用雨褸!!@!!.....點之一著好後....又停雨....一除左....又落返..........唉玩咩~~~來來回同4次有多.....真係比個
天玩死!!!攪到7點先OK哂~~~~~因為今晚約左人踢波....所以冇留到8點~~~~
今晚場波都幾好玩......而且又破左我踢草場既記錄........一場波入左5球..........今場人腳不齊......但比想像中好!!!
希望下次仲好一點啦!!!
|