黎幾日好凍呀......今朝得10度tim.....琴晚去左大佬新屋到做冬ar......我都係第一次去ja......果到係茘景山上面ar....我放左工就同左個同事一齊去搭車啦....因為佢都係住係茘景架wo.....架巴士到荔景地鐵站就要落車....佢條死仔掛住睇Roadshow....到左地鐵站都唔落車....要我叫佢....shit...仲話住係到wo.....落左車要轉小巴先到...開頭佢唸住唔陪我ge......後尾又話陪wo.......因為有2條小巴線可以到....一時話A線...一時又話B線......又問我搭邊條好wo.....咪玩啦....我鬼知ar......講野又一舊舊......我火都黎.....正想丙佢果時......特然...有個靚女問我地A線係咪排黎到......我答係.....佢真係好好彩....唔係個靚女問野.....我一定XyZ佢.....等左兩架車先上到.......嘩.....又真係幾高架wo....終於到比我去到啦.....間屋個view真係好靚呀......可以望到維港ar.....可以睇到煙花ar.......我都好想可以住係果到ar...
|