好耐冇上黎寫日記啦
返到公司都係係到執野......都己經執左成個星期架la......又話要搬wo.....唉....哂鬼氣啦....
丫.....我冇理ar.....整係執自己果D先....哈哈
放左工要去換智能身份證ar....約埋熊仔一整去....唸住整完行一陣呀..........8:00要到......哈....唔係好多人ja....好快就攪掂......
仲以為即刻囉得tim.......原來要等一個禮拜架!!!
haha
ps;........明天情人節la.......=.=