今日真係好唔開心~~!~~

臨收工......收到個超唔開心既消息.......公司抄左我兩個同事........都己經得返4個人做野架啦......抄左佢地得返2個人.......點做ar??????明天D住户入伙架la......得2個人要睇4座樓加個商場..........我地得2對手咋.......唔通我地識分身咩..........癡線架!!!!
睇下跟住會點啦.............唔想做啦.........唉!!!!!
放工仲落埋雨tim
.............兼我心情唔夠差ar............最憎係落雨既日子架la !!!!!

|