終於有時間上黎寫日記啦.....!!!上個星期真係好忙...........連晚上開下部電腦既時間都無法!!!
又要打notice.......又要執屋..........又要同老師食飯......放左工得個幾個鐘都用埋........想透下都無時間....唉!!
好耐無找d朋友啦.......睇下下星期得閑d.....要找下佢地食下飯先得啦.......仲有呀......好耐無去唱k 啦.....有d想去tim.......
唉......我左果幾套戲都仲末有時間去睇呀.........激死!!!!!
好似仲有好多野末做完錦!!..............而家想有個可以放得好長好長既假期.............比我現一餐勁...就好啦!!!!
|