超內都無打過日記la~
今日突然有mood so就打下la~^^
開左學都已經有一段時間la~
不過自己好似總未進入status咁= =
希望自己可以快d進入status la~
好la~吾好講d吾開心ge野la~
講番d開心野先.....
之前921由我地一班志願者搞ge活動"好動澳門”體育挑戰擂台"舉辦得好成功ar~
雖然當時係好曬~同埋好辛苦==
不過見住d大人,小朋友都好開心咁玩我地一班志願者諗出黎ge&......(閱讀全文)
08領航員將是我一個難忘年~這3天香港歷奇,不單是我一個人喊,每個人都有喊... 大家真係試左一d永遠無諗過會做既事,上山、跳海、行墳場、軍訓、服待導師領隊... 望住大家由原本既唔願意,到後來既投入、改變、突破自己,以及後來既一家人... 都係令我超感動,雖然呢3日係好辛苦,曬到又紅又痛又黑,不過係參加左今次活動中我學左好多野,好清楚記得有個教練同我講過 一句話(失敗左吾緊要,至緊要係......(閱讀全文)
好內都無打日記la~
哈明天就去Hong Kong玩la~
好期待ar~^^
係呢個7月里,係我身上發生左一d好吾開心ge事
如果吾係有一班好姐妹陪係我身邊~
我都吾知可吾可以挨得過戈段時間~
真係好Thank你地ar~
崧我應成你,我以後都吾會在咁相信一個人la
經一事長一智~我相信時間可以沖淡一切~
加油ar魚~吾好在咁蠢la~
 ......(閱讀全文)
最近成日都3~4點先訓我就快變国寶la~
好想可以早d訓~不過都訓吾到ar><
最近識到一d新fd佢地都幾搞笑同買都幾玩得下^^
同佢地去玩完有咩吾開心ge野都吾記得曬lo~
哈哈.....不過都要休息下,因為要挨夜都幾累下~
就快要番夏令班lo
係時候要收拾下心情lo~~
魚魚...加油~~~
終於知道結果la~暫時可以鬆番口氣 我一定會珍惜今次機會努力加油~ 我真係好想同佢地一齊畢業一齊去Beijing旅行 更wish可以一齊讀大學 我放假lee段時間林左好多野 都睇過好多偶像劇 雖然d人話偶像劇都係作出黎(握)人ge故仔 不過我真係好羨慕佢地可以同自己ge好朋友 自己鍾意ge人一齊讀書一齊畢業 最後搵到自己ge夢想 好似我依+都搵吾到自己有咩夢想 將來......(閱讀全文)