終於考完試la
一個星期來ge折磨
令我挨到變成一隻熊貓la= =
呢一個星期夾夾埋埋訓ge時間都吾夠我之前ge一日多
晚晚都溫到3點幾4 點
不過依加終於都考完la
鬆左一口氣^^
老實講真係好驚結果會係令我失望...
但係依+擔心來都係無用
哈哈尋日一考完試雖然好攰
但係我都同ar崧一齊去行街^^
我同佢都有收獲兩個人都買左件衫衫
听日我就吾係澳門lo~
崧呢三日你就自己搵節目la^^
hehe....