Vital Sign
殺曬熊貓 我做國寶-.-"
Alex4ever
暱稱: ﹎.鹿仔ν
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
冇免費午餐 但有免費...
2010-01-09
2009-12-29
2009-12-24
2009-12-05
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 251
今日人氣: 32
累積人氣: 2541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 滿足 分類: 未分類

 

好耐冇寫過野

上星期左右 去安蔭邨攞翻身份証等

總之都算係好彩啦0.0

旺角最近好似都幾危險下 呵呵

最近雖説考試 但身邊都明顯冇人溫書啦 z.z

要考到星期四完 我冇咗一科分 希望都順利啦t.t






訪客留言 (返回 Alex4ever 的日誌)


Pong5201314 於 2009-06-20 08:30 PM 發表:
CoMmEmT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siww 於 2009-06-18 03:53 PM 發表:
旺角好玩

去到自叫:我係強水佬 -v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingbv3v 於 2009-06-17 10:07 PM 發表:
回回回[=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingbv3v 於 2009-06-17 10:06 PM 發表:
c0mm3nttt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LUV_ALL_FD 於 2009-06-16 09:39 PM 發表:
CoMMEnt x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VAE 於 2009-06-16 08:55 PM 發表:
℡√
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuet0501 於 2009-06-15 09:51 PM 發表:
咩冇咗1分呀??
點解今日唔多覺你出現ge= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得一科
況且我o係班房 34號是但都望到挂-.-
Posted at 2009-06-16 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingbv3v 於 2009-06-15 08:37 PM 發表:
c0mm3nttt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



o0Chelsea0o 於 2009-06-15 08:11 PM 發表:
c0mMeNt=]
考試加油>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

+u2
Posted at 2009-06-16 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHRISTINEMAK 於 2009-06-15 06:32 PM 發表:
考試+oil*
cm``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

+u 2
Posted at 2009-06-16 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]