祝大家 *·'--------平安夜★聖誕快樂--------------:)
今日去左韓燒 -_- 櫻佬 雞仔 肥羊 鮑政頊 另外都見到好多人2成 小樂 阿達 等@_@
韓燒食到飽死 z. z ‘’ 之後去打機 食野 去機鋪 z.z 我就9點左右早走先