琴晚去咗我媽度住晚
今日本來心血來潮有d想去尖沙咀黃金睇S記Beat Up比賽- -
真係太遠喇 留翻屋企睇結果同片算喇v__v 如我所願係思飛贏
夜晚食完飯翻到屋企好悶
想搵FD陪我出去都唔得 得自己一個甘自由出街 成班去'緩'交啦
夜晚完全冇睡意 門 心 悶