3/8
今日係MatCh團聚 亦同時係MatCh小雨生日
去咗英皇Neway唱K 初頭唔太熟唔太習慣
但慢慢玩落都幾開心的
雖然耳仔=...=... 唱k d好正- -
之後幫小雨慶祝生日 唱歌+Kiss aoa
唱完K原本想成班去機鋪打機但我未夠16歲 差一個月姐 凸
所以就去戰士打機 打到2點幾就走曬 散lu
相片兩張
@o@
乾杯