Vital Sign
殺曬熊貓 我做國寶-.-"
Alex4ever
暱稱: ﹎.鹿仔ν
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
冇免費午餐 但有免費...
2010-01-09
2009-12-29
2009-12-24
2009-12-05
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 251
今日人氣: 15
累積人氣: 2524
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


(∼﹃∼)~zZ 091113*191114 分類: 未分類

 

 

返學遲到=.=正常 ...

跟住 拍禁毒戲 好好笑;]

成日驚個LLK黎''持刀追債''——"

放學都系翻屋企♪♫~

領舞第準決賽收左皮=P

落網戰間ge野打機

 

好凍 好夜先食嘢-_- ㏑G

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Alex4ever 的日誌)


crazycheung1 於 2009-11-17 09:21 AM 發表:
v 同我玩啦 一樣抽中左領舞最難果手 比K魔收左>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUHPY 於 2009-11-15 08:38 PM 發表:
危險勿近.=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PBEN 於 2009-11-13 08:49 PM 發表:
董伯伯
c0mm3n7 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KeLlYloveU 於 2009-11-13 08:44 PM 發表:
cOmment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maysa4212yy 於 2009-11-13 07:35 PM 發表:
Comm3nT" =]
董伯伯 ^____________^
好乖啊' 返屋企 v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔系宅男is OK =_=
Posted at 2009-11-14 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]