| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
| 你地 |
分類: 未分類 |
唔知返去見到你地
你地會唔會變曬呢?
或許高左,靚左,型仔左
有d期待tim
見到你地我會開心好多
不過系屋企放假都幾好ge
系時候輕松下啦
你地都系ar
|
2010 年 4 月 1 日 星期四  |
| 失去什么了嗎? |
分類: 未分類 |
我要失去什么了嗎?
還是我要去留住什么了嗎?
我知道我要什么
可惜我唔肯做
一直在原地徘徊
有d不知所措
不過...我還蠻開心的野
生存感覺真好
美妙人生真好
有你們真好
可以陪我真好
咩都唔驚lu
嘻嘻................... |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 放假 |
分類: 未分類 |
放假有咩做ar?
我d fd又有野做
我唸多數系屋企hea
我呀媽又唔比我經常出街
唉,自己一個人玩自閉好悶架@@
無人肯陪我玩自閉
系屋企做國家保護動物都ok
如果殺左國寶,我就系國寶啦,哈哈哈哈哈
好無聊ar∼∼∼∼∼ |
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
| 考完統測 |
分類: 未分類 |
考完統測就會好d架啦
只要熬到最后
希望就會出現
但系唔好放甘大希望
可能失望會越大
唔知各位有無讀大學ge念頭呢?
我地d一屆要勤力多幾倍先至有機會
唔知有幾多人會失業呢?
有咩出路呢?
第日我會點呢?
日子都好傷心
因為佢地都好難過
唉,人生無常∼∼ |
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
| 我愛你地xx班 |
分類: 未分類 |
我唔再去追求d咩了
平靜地過我的生活
我唔會期待d咩
愛我的始終會出現
有唔開心ge我會自己去解決
唔會麻煩身邊ge fd
自己事情自己知
我系e+d個班開心過以前個個班
以前個個班簡直系不知所謂(以上系我個人感覺姐)
唔系我話ar.....以前個個班比我有痛苦ge感覺
可以話萬念俱灰
e+雖然系分堆玩,但系我會覺得開心左
可能系d人啦,我地班好鬼正
又好笑又好玩,d fd會顧及自己ge感受
我開始感覺到fd ge熱情
讓我沉溺在d個世界啦
我覺得我ge高中生涯一定會好開心
有你地系度,我咩都唔會驚啦xd |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|