| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
| 感覺怪怪 |
分類: 未分類 |
見到自己同自己班d人一齊感覺怪怪..
唔知因為咩...
雖然今日去中華廚藝學院參觀ok好玩..
但系好多人,突然有種想返屋企ge沖動ar...
系途中走失左,我同表姐一起去食野,點知返去個陣見返大隊..
于是食多一轉,飽死啦~~
原來大家系埋一齊ge感覺系甘好架
見到kk又可以玩,見到采宜又可以玩...經常見到都可以食包包
真開心ar@@...食到最近好似有d肥tim
哈哈,要減肥啦~~不過最近已經瘦左好多架啦,唔食包應該會瘦返d ge..嘻嘻
|
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
| 累了 |
分類: 未分類 |
累了...
但系我ge夢會繼續延續落去..
希望我可以堅持落去..
我放棄了..
唔再糾纏其他任何ge野...
e+最重要系讀書,夢想,仲有我ge目標
我個fd令到我走到正途,我會盡力讀書,因為她我一定會讀好書
我讀好書就會有我想要ge野..
我一定要做到,100%要做到,我有信心...... |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 我地班 |
分類: 未分類 |
希望我地班唔好再吵架
希望我地可以團結
即使唔可能
至少我地要對住兩年半
廢事面左左la
我希望你地會和好,唔理邊一面系錯都好
就離中五la,但系細ar
希望你地可以唸清楚d
希望你地知道你地想要d咩
唔知道自己想要d咩系好慘架
生存ge意義就無架啦
要比個目標自己,努力前進∼ |
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 我要學放手 |
分類: 未分類 |
希望我可以學識放手...
忘記愛的感覺...
愛一個人的感覺雖然甜蜜,但系得不到你愛的人,你會傷心
你會辛苦,你會痛苦..
所以我學會放手再都唔會甘容易愛上人了
我相信我自己可以做到... |
| 我想我可以做到 |
分類: 未分類 |
我學識放手...
放下了,就唔再固執了...
做人會輕松d...e+雖然有時會想起...
但系我無之前甘在乎....
或許我唔想等......
其實我唔知我自己想要咩...
遲d會清醒...知道自己想要咩....
就如[愛不疚]這首歌一樣,放手會好d... |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|