到兒家頌係好唔開心,因為係星期四,
我同夾夾屎到教員室揾teacher,
我陪佢去揾msfok,我頌要揾其他
teacher,so我留低等,呾無野做,所以
同msfok傾計,同時,一個1d班啲
同學到左,ms fok 叫佢改某d野
呾我就問佢,係唔係科長,佢話唔係,.呾我就問
msfok,你做咩點人做野??我同佢反下咋ma,佢無拉拉罵我lo
話我唔help佢就算,做咩頌要批評人地,你真係好差lo,咁我咪走lo
我真係好嬲lo,同佢反下咋ma,無拉拉發脾氣lo
超超超超超超超超超超unhappy