| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 2 月 5 日 星期日  |
傻仔呀XDDDDDD  |
分類: 未分類 |
今日好開心喔XDDDD
同lyy去赤柱xdddddddddd搵班迪xp
人就唔見~~仲傻仔到..山長水遠去食M記@@
話左佢唔係度.~就唔食加嘛
不過算~~~~日出睇唔成TT
屁屁就蹬親 
我估唔到lyy你先係GPS)0(
我完全唔識路去搭車-3-
你就帶我左穿右插0.0
勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁
哈哈哈~~~~~~
搭車chok到我嘔咁制:@@
多謝Lyy比左個happy last holiday我XD
聽日就返學啦T.T我唔想呀~~~
我會有放假後遺症加TTTT
又算~為左見你咋^^
功課~~~xddd
cany you see that ??
漢王重色思傾國
(諭)宇多年求不得
|
| 發表時間:2012-02-05 09:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
JB_LOL 於 2012-02-07 09:12 PM 發表:
呵呵,誰是班迪呢? 你男朋友呀?;) 呵呵,你功課做完了嗎? 是不是跟你那個朋友一樣呢? ^笑左XD 你男朋友??xd 你都係呀傻仔yo 多謝你>3<
|
網主回覆
 u too =) Posted at 2012-02-10 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
過路人 於 2012-02-05 09:19 PM 發表:
呵呵,誰是班迪呢? 你男朋友呀?;) 呵呵,你功課做完了嗎? 是不是跟你那個朋友一樣呢?
|
|