| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2012 年 7 月 7 日 星期六  |
| black starstar six tt |
分類: 未分類 |
umm..其實冇野打xd不過好悶
即係咁~點解我今日會咁黑仔??
我本來都知我八達通負左錢
我帶左散紙出去架~
返黎想去入錢先知自己冇帶八達通-.-
好囉~要用我個100蚊買野TT
妖~明明出門口個陣落緊雨架嘛~
帶左遮個陣你又唔落:@
仲要上上下堂你黎M???!!!!
冇我批准 你黎咩M呀:@ fuck
最好彩係冇漏到
um~唔想升Form3 TT
升左我地就天各一方啦TT
My Friend 今天你如何~
難得一起齊高歌這歌~
XX世界怎麽變 友好的心不(選)
屌xd唔記得加唔識打xd
嗚嗚~最後個禮拜你都要去campcamp子tt
暑假我地5條友一定要出黎呀~~~~TT
希望我地入到同一班啦:)
:) <--原來呢個係佛地魔笑法XDDD
|
| 發表時間:2012-07-07 05:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thanks~xd Posted at 2012-07-08 04:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|