| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 2 月 23 日 星期四  |
害羞XDDDD  |
分類: 未分類 |
Wow~ok?
你留係學校食lunch~xdd ok?
你用咩袋都係咁型 ok?
戴咩眼鏡都係咁型 OK?
wowowowowow~no last day lu~ok?
尋晚夢到你之後..ok?就知道唔一定要擁有你:) ok?
不過ok?~如果唔係要返學ok? 我仲夢緊ok? XD
sweet到爆~ok?xdddddddd(發春夢 )
放學全班留係度-.-寫紙-.-(擧咩tall man呀)
雙牛芝堡+細薯條=n咁飽>v<ok?
小朋友都岩lol lyy同jer tung正1monster><xdd
呢個B-...B-咋~我c呀~XDDD
藍色ok~紅色唔得(超pro xdd)
OK?OK?OK?OK?OK?OK?OK?
|
| 發表時間:2012-02-23 10:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|