| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2012 年 3 月 21 日 星期三  |
| wednesday =) |
分類: 未分類 |
今日係差d遲到,但係早退xdd
上左半日堂咋~~xddhappy^^
我投左梁英英.v.唔該你做好d!!
好crazy~kaka搵我 我去左投票-.-
我搵佢 佢又去左搵我sorry :(
無驚無險 去到筲箕灣XD
原來個度係我地班旅行既集合點xpp
等我仲以爲又上演'人生路不熟'XDD
好啦~麥曉婷!!我IH唔合格啦~u happy la TT
哇~睇住分野..我個心好似死左咁x_x
乸住乸住           
就係差個兩分TT 我講左好多粗口去讚美佢
好彩去比賽都有8字頭^3^
如果唔係我覺得我會有心臟病:-*
我唱唱下跳左制-o-個評判超好人
I like your smile I like your vibe
but that's not why I love you :*
|
| 發表時間:2012-03-21 07:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
見到我個名我嚇親xd 我爭1.5分炸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
congratulation有8字頭XD 我投廢票您又投梁振英喎.v.
|
|