| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2012 年 3 月 25 日 星期日  |
| No love anymore :) |
分類: 未分類 |
我又相信愛情了??
我唔覺~~hph你集左咁多郵~我應該係最平個個:)
你算啦~我知你好hurt..想快d有新戀情..
但係唔會係真愛囉~~
唔好忘記我雖然係矮過曬你地 但係我比個個都老
我唔會再追男神!!!因爲我以加既希望係~
我既第1個男朋友會成爲我個老公仔=)
今次認真了~~!!!
牛奶鍋好好味 雪糕好好味
Boy C 好快完~~~下次加油:)
你得個個都唔打qooza~搞到我好單機:(
wow~梁英英當選左~你要加油喔XD
因爲我有份選你xddddddddddd
吟首詩過你地聽:
今天不再追男神!!!
身心交碎傷心神;(
他朝定不當女神!!!
沒有真愛做粒塵=)
|
| 發表時間:2012-03-25 12:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
thx tingting*0* lcl:問題係冇男友~ 又比男神知道左 好樣衰>< lyy:Iam :) 唉~好難唔望tt
|
|
|
JB_LOL 於 2012-03-26 05:18 PM 發表:
單機仔XD 你今日咪又係睇佢:s
|
|
|
我覺得追男神同您搵男朋友無乜衝突= = 同埋做人女神都幾好呀 做乜咁抗拒haha
|
|
|
cyfungxd:help 唔好洗腦~ tung chengb:我都想~但係我覺得我自己好單機 人地都唔知我邊個:(
|
|
|
其實睇男神只不過係滿足自己既慾望姐..... 當你有左男朋友就自自然然唔中意男神架啦(我諗
|
|