When We Were Young...
AliceYo
暱稱: Alice Yo
性別: 女
國家: 香港
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
2013-09-22
我無所謂~
black starstar six t...
以加係咪冇主題型d??x...
Didn' t I do it rig...
文章分類
全部 (42)
每月文章
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 154
今日人氣: 6
累積人氣: 1916
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2012 年 3 月 25 日  星期日   晴天


No love anymore :) 分類: 未分類

我又相信愛情了??

我唔覺~~hph你集左咁多郵~我應該係最平個個:)

你算啦~我知你好hurt..想快d有新戀情..

但係唔會係真愛囉~~

唔好忘記我雖然係矮過曬你地  但係我比個個都老

我唔會再追男神!!!因爲我以加既希望係~

我既第1個男朋友會成爲我個老公仔=)

今次認真了~~!!!

牛奶鍋好好味雪糕好好味

Boy C 好快完~~~下次加油:)

你得個個都唔打qooza~搞到我好單機:(

wow~梁英英當選左~你要加油喔XD

因爲我有份選你xddddddddddd

吟首詩過你地聽:

今天不再追男神!!!

身心交碎傷心神;(

他朝定不當女神!!!

沒有真愛做粒塵=)

發表時間:2012-03-25 12:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 AliceYo 的日誌)


AliceYo 於 2012-03-26 05:34 PM 發表:
thx tingting*0*
lcl:問題係冇男友~
又比男神知道左 好樣衰><
lyy:Iam :) 唉~好難唔望tt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JB_LOL 於 2012-03-26 05:18 PM 發表:
單機仔XD
你今日咪又係睇佢:s
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lAmyAn2 於 2012-03-25 04:42 PM 發表:
我覺得追男神同您搵男朋友無乜衝突= =
同埋做人女神都幾好呀 做乜咁抗拒haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuting318 於 2012-03-25 03:56 PM 發表:
好屍好屍~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AliceYo 於 2012-03-25 02:14 PM 發表:
cyfungxd:help 唔好洗腦~
tung chengb:我都想~但係我覺得我自己好單機
人地都唔知我邊個:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung_526 於 2012-03-25 01:02 PM 發表:
其實睇男神只不過係滿足自己既慾望姐.....
當你有左男朋友就自自然然唔中意男神架啦(我諗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cyfungxp 於 2012-03-25 12:49 PM 發表:
年糕 <3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]