| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2012 年 5 月 2 日 星期三  |
YaYaYa XD  |
分類: 未分類 |
今日係返學日XD
頂句野...我真係講緊野??xddd
sor~其實我仲high大緊XDDDDD
返學就係要咁開心
最苦係患病
最樂係得到好成績:)
coz當個個都估緊邊個係第一個陣~
個老師大叫自己個名個下
係勁想WUSH!!想知叫我做比你睇XD
我最中意CL :)
你話我係你既時候~勁開心
BOMB~Bitch XDDD
我真係唔想再理你..我好憎人
完左就完左 仲要哭哭啼啼
我地好朋友~you will not alone~
唔凖再話自己係多餘個個:@
我地係5為1體架XD
|
| 發表時間:2012-05-02 05:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
最愛CL=cheuk lum@@thinktoomuch~xdddd Posted at 2012-05-02 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JB_LOL 於 2012-05-02 06:37 PM 發表:
五體不滿足的太郎XDD
|
網主回覆
馬拉糕XDD Posted at 2012-05-02 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
yayaya XDD Posted at 2012-05-02 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|