今日出過下街 見工 成功 15號開工
識左個女仔 點知原來遲d大家係同事 哈哈哈哈......
fd心情唔多好 好多估唔到的事發生
個一刻 覺得自己好幸福 又生性wo∼∼
行下街 傾下心事 食完飯 再打下機
佢知我向來乖仔乖女 費時我d老豆老母罵到我7彩
好為我著想ar∼∼ 於是 我都返龜lu