佢想點!? >< 我只是想辭職而且 被條生路我行下AR~ 唔該!!! 拖糧拖到成大半個月 21號下午先拿到上個月份糧 一話唔做 仲想拿返張票TIM~ 我真係頂!!!仲要怕佢CUT票TIM~ 真係出左都好 今個月個份都係唔知拿唔拿到