今日的天氣唔好 因為.....
我的心情真係打緊風咁 好想哭
但係 又知道哭係解決唔到問題架!!
諗下去 就只會仲煩 但係 又殺到埋身//
我都唔知我會點做 因為 我真係諗唔到自己可以做D咩
亦唔知佢地會點做 佢地的一個決定可以做好多令我想死既野
原來 十月果然無配飛霜.....