前日係地鐵有個女的撞左埋黎 扶一扶之後
佢同我SAY THX個時 我心想:好靚的眼睛AR∼
但是.... 除此之外 我乜都睇唔到
全因為。。。。。。
佢唔但只帶左頂Cap帽 仲要帶住2個
係2個口罩 見到佢對眼都算勁LA我!!
罩眼睇的話 連眼都睇唔到呢∼∼∼∼