情人節
day3.. 今日情人節 本想............... 都係唔好提啦
普通話.. 文珊老師最尾同我地講新年快樂 好開心
電腦x2.. 由於今日d堂全部縮至半小時 唔駛對住果隻熊人咁耐 好開心
*小息*
I.H.x2 miss 鍾俾我地睇新聞透視 我同頎頎狂話江家銘肥過電視果個肥仔 xdxdxdxdxdxd
*lunch* miss lam都..... 平時miss chan俾左3個字我地去食野 佢俾個2個字 = =|||
跟住....唔記得
夜晚去行花市 去到wesley個攤位 d人係咁叫miss 袁...miss 袁 勁驚lo
============ 祝各位情人節快樂!! ============
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 84 | »
友達