day 2..
勁早番到學校..
企操場
剪左頭髮唔想見到人
天...偏偏要玩我
本來唸住快d番上課室
點知miss chan行埋黎話我拎左一人一花果獎
超無奈...= =|||
我一路跟miss chan行
成班友仔望住我lo
我企左係男班長前面
miss chan又同男班長講
我地班拎左果個咩獎
超變態
之後f.1仔被校長照肺
唸住唔駛上中史堂架....
點知果個肥陳上黎勁串我地lo
xxxxx佢
d.t.
繼續整我開瓶器^^
如無意外下堂應該飲得汽水
*小息*
SAEL..
班男仔睇〈侏〉
我同爸爸,hasuki傾下新年去邊度玩
數學..
miss lam話唔教書
話要講下今日校長講d野
真係俾佢講左成堂= =||||||||
悶到爆
*lunch*
同恩慈去食杯麵
xdxd
其他人被miss chan困住係1d
我盆花拎左出黎展覽
見住d人係咁講
恩慈又係咁笑
好想xx掉他[別想y]
見到社長
中文..
miss 袁冇番
流m玲黎代課...
我x佢lo
係到教書...px
科學x2..
上科學堂係超開心
鬼叫阮sir咁...好玩
放學..
|