生日快樂鈞熙 !
第一次生日玩得咁開心 唱K
哈 大家都玩到傻哂 同鈞熙合唱戰爭
條友d拍子冇個準 唱左4個鐘
之後去食米線 高學城同肥樂黎左
好齊人 之後去玩馬機 又有警察
年年鈞熙生日一定有警察 惯哂
下年再玩過