風聲、雨聲、撞擊門窗聲,聲聲入耳
兩時半
風雨聲把我從夢中拉了出來
片刻清醒過後又再睡著
七點多
隱約聽到老豆的聲音
大約係上就停課個d...
跟著突然間諗翻上年的一天
又係朝早掛八號風球
晏就先翻學
本身下午係翻兩個鐘的
點知某位老師將我同埋幾個佢教個幾班ge 同學
一齊寫學會議程
一寫就寫左三個鐘 當然佢ge說話時間也占據了不少
之後差唔多每個星期我都會比佢call 去佢ge班房
可能係好多ge 比賽佢都有份
幸好每次都有幾個fd陪我一齊跌落佢魔掌
唔知係好彩淨係唔好彩
十點半真正起牀
晏就得一堂機學、兩堂機械
不過由聽日開始就會有更多功課同測驗lu
再同自己講一聲---加油.
|