| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 4 月 23 日 星期五  |
忙碌的一週~~  |
分類: 未分類 |
呢個星期
日日上堂都好攰
自動門,,,整左兩日7點都未得
C型腳,,,仲衰過之前,,,諗著聽日再set
練集誦,,, 學會比賽,,,禮堂佈置
唉
今日開幕式個時
差d訓著
聽日同後日又要翻學校當值同班際比賽
下個星期 又好多嘢做
點算呀!!
|
網主回覆
但忙得挺開心的,,, Posted at 2010-04-24 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你都好, 有得忙下, 我本來都有兩頂比賽俾我忙下, 點知, 唉, 撞期囉/口\
|
網主回覆
唔緊要啦,,,參加到ge就盡力去做 Posted at 2010-04-24 12:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55,,,you too Posted at 2010-04-24 12:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|