呢幾日都好罕見咁見到 我細路仲遲訓個我
同舊年ge 我差唔多
佢好似都感覺到
這只是F3 難忘經歷的開始---
我還記得舊年
功課測驗頻繁
而我逢週五就係創新
通常就5:30 至6:00先走得
星期六 就要上science
跟著有時就打下乒乓波 或者羽毛球 出身汗放鬆下
d功課就要做到星期日早上先做得曬
跟著每科都要做Project 做到我傻
之後第三段 創新交件前夕同埋校際
每日都9:00先翻到屋企
連續一個星期的疲勞轟炸
生活充斥着辛酸 喜悅 惆悵 難忘
而家仲成日系腦海中迴蕩
--------------------------------------------------
F4理組 比起舊年 其實都幾好 純粹個人的感覺
因為都係d自己鍾意ge 科目
好似又多左d時間做其他嘢
而聽日就上阿鄭ge Autocad
星期二就天文社
自從今年愛國中華之後就對睇星有左興趣
上年創新同 半自願參加ge兩個學會
怕怕
不過呢
自己唔係太鐘意ge 嘢有時 都要接受下
大佬都講過
翻學就好似你去食自助餐 梗係有d你鍾意同唔鍾意ge 食物
狼吞虎嚥的人 每桌皆是 因為你比左錢 咩都會試下
同樣道理
對於各科都是
多嘗試與實踐才能發現自己真正的興趣
我覺得呢個比喻都幾有意思
因為多接觸外界事物 確實有利無害.
|