呢兩日晏晝都去左睇匯業盃
啱啱翻黎
諗到好多嘢
有d唔知點表達
不過都講少少啦
星期六去完說明會就入去
全場氣氛都唔錯ge
司儀口才好好
有時睇到都有d緊張
有四組好似180,200,190,180
爭得超激烈
司儀有一翻說話我幾深刻
"如果我可以決定,,,我會俾曬你哋入準決賽,,,因為你哋都好出色"
全場掌聲雷動
咁講翻我哋學校
F5個隊今日殺到入決賽四強
可惜差少少
不過今年加左個即時演講
佢哋講ge嘢我十分贊成
題目係"假如我是一校之長"
夠膽講,兼到point
成個過程都學到唔少嘢
我個人ge一d經驗就係
得失有時唔係咁重要
最緊要係自己有所領會
同埋有體育精神, 能貫徹始終
下年繼續努力啦
呢個禮拜又要應付Dict+Presentation+神祕活動
琴日仲有少少如釋重負ge感覺
到而家...消失曬
|