« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
情人節快樂啦...^^
睇醫生= =再行街...
-0-"""
悶悶...
呵呵....~~呀詩同6K接...
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


我根本冇資格去教人咩叫愛情.... 無奈 分類: 未分類

今日LUNCH完佐之後...我見到你呀..∼∼∼唔係

..係我日日都見到你架啦!!不過唔知點解今次見到你

好想喊呀∼>.<”””但係我冇係朋友面前喊到...

打鐘之後我自己去佐廁所到喊,,..唉..我真係好唔

想呀!!!點解我會黎佐呢間同學校架..我唔想見到你

..唔見想咁呀!!!原來我一直都放唔低你!!!!!

今日好E仲SD佐個信息比我..佢話佢之前同個男仔一

齊∼∼但係好E以為個男仔好衰..跟住就話要同佢散∼

點知後來先知原來個男仔先係最好果個!!!!佢仲話好

想死..E+想愛又唔可以...好辛苦...之後我同

番佢講!!千其唔可以為一個男仔去死!!!咁樣一D都

唔直得...如果你唔去放低佢..咁就唔會再有一個真

真正正鐘意大家既愛情..佢睇到之後我個信息係咁喊!

我仲以為自己都可以做到!!!但係原來鐘意一個人..

唔係話放低就可以放得低..有D野出現佐..要忘記都

忘記唔到架!!我都做唔到..我仲點可以叫人去忘記..

我根本就冇資格去教人....

 






訪客留言 (返回 Anegl 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]