今日LUNCH完佐之後...我見到你呀..∼∼∼唔係
..係我日日都見到你架啦!!不過唔知點解今次見到你
好想喊呀∼>.<”””但係我冇係朋友面前喊到...
打鐘之後我自己去佐廁所到喊,,..唉..我真係好唔
想呀!!!點解我會黎佐呢間同學校架..我唔想見到你
..唔見想咁呀!!!原來我一直都放唔低你!!!!!
今日好E仲SD佐個信息比我..佢話佢之前同個男仔一
齊∼∼但係好E以為個男仔好衰..跟住就話要同佢散∼
點知後來先知原來個男仔先係最好果個!!!!佢仲話好
想死..E+想愛又唔可以...好辛苦...之後我同
番佢講!!千其唔可以為一個男仔去死!!!咁樣一D都
唔直得...如果你唔去放低佢..咁就唔會再有一個真
真正正鐘意大家既愛情..佢睇到之後我個信息係咁喊!
我仲以為自己都可以做到!!!但係原來鐘意一個人..
唔係話放低就可以放得低..有D野出現佐..要忘記都
忘記唔到架!!我都做唔到..我仲點可以叫人去忘記..
我根本就冇資格去教人....
 
 


|